Faq

Q?

Ποια είναι η Πολιτική Ακυρώσεων στο ξενοδοχείο Ninemia

A.

Ακυρωτικά  100% της συνολικής κράτησης για μη εμφάνιση κατά την ημέρα άφιξης.
Ακυρωτικά 100%, της προκαταβολής, για ακύρωση 13 μέρες πριν την άφιξη
Μεταφορά της προκαταβολής για 6 μήνες, για ακύρωση 14-23 μέρες, πριν την άφιξη
Ακυρωτικά 0% της συνολικής κράτησης για ακύρωση περισσότερες από 23 μέρες πριν την άφιξη.
ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ πριν από την καθορισμένη ημερομηνία, καταβάλλεται το 50% του κόστους, των ημερών που δεν έγινε χρήση του καταλύματος.
Σύμφωνα με την Απόφαση 503007/1976 (ΦΕΚ 166) "Περί κανονισμού σχέσεων ξενοδόχων και πελατών αυτών"

Οι τιμές  των προσφορών δεν μεταφέρονται και δεν συμψηφίζονται.
Οι προκαταβολές δεν συμψηφίζονται μεταξύ φιλικών οικογενειών που έκαναν μαζί κράτηση και ακυρώθηκε το ένα δωμάτιο.

Q?

Μπορούν κατά την διαμονή μας, να μας επισκεφθούν κάποιοι φίλοι μας για καφέ ;

A.

Ο χώρος του ξενοδοχείου είναι για την αποκλειστική χρήση των διαμενόντων

Q?

Μπορεί κάποιος εξωτερικός επισκέπτης έναντι κάποιου αντιτίμου να χρησιμοποιήσει τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου;

A.

Οι εγκαταστάσεις  του ξενοδοχείου είναι για την αποκλειστική χρήση των διαμενόντων, εξωτερικοί επισκέπτες μπορούν να επισκεφτούν μόνο το «The Newton Park»  κατά το ωράριο λειτουργίας του

Q?

Υπάρχει δυνατότητα για παρκοκρέβατο;

A.

Διαθέτουμε παρκοκρέβατα χωρίς χρέωση

Q?

Υπάρχει δυνατότητα για παιδικό καρεκλάκι φαγητού;

A.

Διαθέτουμε  χωρίς χρέωση  παιδικά καρεκλάκια φαγητού

Q?

Υπάρχει δυνατότητα για πλαϊνό κάγκελο στο παιδικό κρεβάτι ;

A.

Διαθέτουμε πλαϊνό κάγκελο χωρίς χρέωση

Q?

Το ξενοδοχείο δέχεται κατοικίδια;

A.

Κατοικίδια γίνονται δεκτά μόνο κατόπιν συνεννόησης και υπάρχει ημερήσια χρέωση

Q?

Πως είναι ο καιρός στο Καρπενήσι;

A.

Συχνά αναφέρεται το Καρπενήσι ως η Ελβετία της Ελλάδας,και έχουμε και παρόμοιο καιρό. Βρισκόμαστε σε υψόμετρο 720 μέτρων στην κοιλάδα της Ποταμιάς και το κλίμα εδώ είναι ηπειρωτικό. Κανονικές θερμοκρασίες την ημέρα και ψυχρότερο το βράδυ. Ολες τις εποχές έχουμε δροσιά το βραδάκι, γι αυτό προμηθευτείτε τα απαραίτητα ζεστά ρούχα για τα παιδιά και προαιρετικά γαλοτσάκια για την πρωινή υγρασία στο γκαζόν.

Q?

Το ξενοδοχείο διαθέτει πισίνα;

A.

Το ξενοδοχείο μας διαθέτει αμέτρητες δραστηριότητες για να σας απασχολήσει ευχάριστα, αλλά δεν έχει πισίνα.

Q?

Παρέχεται εσείς έμπειρο οδηγό- συνοδό για την διάσχιση φαραγγιών;

A.

Το ξενοδοχείο μας συνεργάζεται με οργανωμένα γραφεία παροχής εναλλακτικών δραστηριοτήτων

Q?

Ποιους μήνες λειτουργεί το ξενοδοχείο ;

A.

Το Ξενοδοχείο λειτουργεί όλο τον χρόνο

Q?

Ποια είναι η καλύτερη εποχή να ταξιδέψει κανείς στο Καρπενήσι;

A.

Το Καρπενήσι είναι υπέροχο όλες τις εποχές του χρόνου. Την Άνοιξη και το Φθινόπωρο  οι θερμοκρασίες είναι πιο ήπιες. Το Χειμώνα τα τοπία είναι υπέροχα ειδικότερα όταν τα σκεπάζει το χιόνι. Το αναμμένο τζάκι χαρίζει μια θαλπωρή και ηρεμεί το σώμα και την ψυχή. Το καλοκαίρι η δροσιά είναι αυτό που χαρακτηρίζει την περιοχή και το καταπράσινο τοπίο με τα κρυστάλλινα νερά του.

Q?

Μπορεί το ξενοδοχείο να οργανώσει την μεταφορά μου από και προς το αεροδρόμιο

A.

Μπορούμε να οργανώσουμε την μεταφορά σας μεσω συνεργατών μας. Παρακαλώ επικοινωνήστε με το info@ninemia.gr  για περισσότερες πληροφορίες

Q?

Παρέχεται δωρεάν WI-FI;

A.

Ναι το ξενοδοχείο μας παρέχει δωρεάν WI-FI στα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους

Q?

Τι είναι οι τιμές non refundable”;

A.

Οι τιμές Non Refundable ή Μη Επιστρέψιμες τιμές, είναι χαμηλότερες από τις κανονικές τιμές και θεωρούνται τιμές προσφοράς. Για να έχετε την εκπτωτική τους τιμή θα πρέπει να αποδεχτείτε ότι αν τις επιλέξετε θα πρέπει να πληρώσετε όλο το ποσό της κράτησης και σε περίπτωση ακύρωσης δεν έχετε το δικαίωμα επιστροφής των χρημάτων σας.
Αν δεν αποδέχεστε τους όρους αυτούς επιλέξτε κανονικές τιμές κράτησης και διαβάστε τους ειδικούς όρους που ισχύουν στις κανονικές τιμές πριν αποδεχτείτε την κράτηση.

Q?

Μπορείτε να μας βοηθήσετε να οργανώσουμε η να οργανώσετε εκδρομές η δραστηριότητες στην ευρύτερη περιοχή;

A.

Μπορείτε να το ζητήσετε είτε κατά την διάρκεια της κράτησης τηλεφωνικά, είτε με συνεννόηση στην ρεσεψιόν κατά την άφιξη σας

Q?

Τι Πιστωτικές κάρτες δέχεστε ;

A.

Master Card & Visa Card

Q?

Τι ώρες σερβίρεται το πρωινό ;

A.

Το πρωινό σερβίρεται στην κεντρική αίθουσα,  από τις 08:30 πμ. έως τις 10:30πμ.

Q?

Έχει το ξενοδοχείο room service;

A.

Το ξενοδοχείο μας δεν παρέχει υπηρεσίες room service.

Q?

Τι ώρα είναι το Check out και το check in

A.

Το  Check out είναι στις  11:00 , & Το check in είναι μετά τις 14:00

Q?

Τι Δυναμικότητα έχει το ξενοδοχείο;

A.

Η Δυναμικότητα μας είναι 6 καταλύματα, διαφορετικής χωρητικότητας  το καθένα .