ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΕΤΣΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ;

Γιατί το Ninemia Stay & Play είναι διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο ξενοδοχείο έχετε πάει. Ας δούμε αρχικά σε τι διαφέρει το ξενοδοχείο μας συγκριτικά με άλλα ξενοδοχεία.

Ninemia Stay & PLAY

Αριθμός δωματίων: 8

Αναλογία προσωπικού/ δωμάτιο: 1:1
Το ξενοδοχείο έχει 8 δωμάτια με 8 άτομα προσωπικό.

Υψηλές αμοιβές και επίπεδο διαβίωσης για το προσωπικό μας.
Το ξενοδοχείο έχει ως προτεραιότητα την εξασφάλιση του βιοτικού επιπέδου, την οικονομική ασφάλεια και την ευχάριστη εργασία των εργαζομένων μας.

Πολύ υψηλό επίπεδο υπηρεσιών & παροχών.
Το ξενοδοχείο παρέχει για τους επισκέπτες του ένα ανεπανάληπτο επίπεδο εξειδικευμένων παροχών και υπηρεσιών, με αμέτρητες δραστηριότητες και ψυχαγωγικές εγκαταστάσεις. Ξενοδοχεία με αντίστοιχες παροχές συνήθως έχουν στο ελάχιστο 150-200 δωμάτια με πολύ χαμηλότερη αναλογία προσωπικού προς επισκέπτες.

ΜΕΣΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Αριθμός δωματίων: ~45
Ο αριθμός αυτός ισχύει για το μέσο ξενοδοχείο. Αν εξετάσουμε ξενοδοχεία που έχουν παρόμοιο επίπεδο υπηρεσιών, τότε μιλάμε για ξενοδοχεία με 150-200 δωμάτια στο ελάχιστο.

Αναλογία προσωπικού/ δωμάτιο: ~1:4

Χαμηλές αμοιβές ανειδίκευτων υπαλλήλων.
Δυστυχώς, το μέσο ξενοδοχείο έχει ως προτεραιότητα το κέρδος, σε βάρος του προσωπικού.

Χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών & παροχών.
Οι παροχές ενός μέσου ξενοδοχείου συνήθως είναι τα απλά βασικά. Ένα όμορφο δωμάτιο με κάποια βασικά amenities, καθαριότητα και πρωινό.

[1] ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποίο είναι το τίμημα για να μπορούν οι επισκέπτες μας να απολαμβάνουν αυτά τα προνόμια, και το προσωπικό μας να έχει αυτή την οικονομική εξασφάλιση;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πολύ χαμηλό ποσοστό κέρδους και μη ευέλικτη πολιτική ακύρωσης & μεταφορών. Γιατί συμβαίνει αυτό; Υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι:

  1. Για να μπορεί το ξενοδοχείο να διατηρεί υψηλό επίπεδο προσωποποιημένης εξυπηρέτησης και να παρέχει ιδιωτικότητα και ηρεμία στους επισκέπτες του πρέπει να είναι πολύ μικρό αλλά να έχει πολύ προσωπικό. Όσο μεγαλώνει η κλίμακα τόσο χαμηλώνει το επίπεδο εξυπηρέτησης.
  2. Για να μπορεί το ξενοδοχείο να συνεχίσει να λειτουργεί και να παρέχει στους εργαζομένους του υψηλές αμοιβές και καλό βοιωτικό επίπεδο, πρέπει να είναι συνεχώς γεμάτο. (λόγω της πολύ μικρής κλίμακας και του αυξημένου προσωπικού)
  3. Σε αντίθεση με τα περισσότερα ξενοδοχεία που δεν γεμίζουν ποτέ, το Ninemia Stay & Play είναι πάντα γεμάτο. Αυτό σημαίνει ότι μια ακύρωση ή ένα αίτημα μεταφοράς τελευταίας στιγμής έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο σε εμάς.
    Σε ένα άλλο ξενοδοχείο που δε γεμίζει ποτέ, το να μεταφερθεί μια κράτηση σε άλλες ημερομηνίες σημαίνει ότι το ξενοδοχείο δε θα χάσει τα χρήματα αυτά, απλά θα τα πάρει αργότερα, διότι έτσι κι αλλιώς στις ημερομηνίες που μετακινήθηκε ο επισκέπτης δε θα είχε 100% πληρότητα.

    Όμως στο Ninemia Stay & Play, η μεταφορά σε άλλες ημερομηνίες σημαίνει ότι το ξενοδοχείο θα ζημιωθεί το ποσό της κράτησης του επισκέπτη που θα ερχόταν τις ημέρες εκείνες. Δηλαδή το κενό που αφήνει η κράτηση σας, δε θα μπορέσουμε να το αναπληρώσουμε. Αυτό συμβαίνει διότι λειτουργούμε πάντα με 100% πληρότητα.

 

[2] ΕΡΩΤΗΣΗ: εμείς δε θέλουμε να ακυρώσουμε, θέλουμε απλά να μεταφέρουμε ημερομηνίες. Εσείς δεν έχετε να χάσετε κάτι, δεν μπορείτε να μας μεταφέρετε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: έπειτα από την ημερομηνία δωρεάν ακύρωσης, η μεταφορά είναι συνώνυμη με ακύρωση. Για να κατανοήσετε καλύτερα, διαβάστε το παρακάτω υποθετικό σενάριο.

Φανταστείτε το εξής σενάριο.  Μία θεατρική παράσταση που γίνεται σε ένα θέατρο 200 θέσεων. Η παράσταση γίνεται κάθε βδομάδα, αλλά στο θέατρο δεν είναι ποτέ κλεισμένες όλες οι θέσεις. Αν λοιπόν εσείς ως θεατής δεν πάτε τη μία εβδομάδα αλλά πάτε την επόμενη, δεν έχει καμία διαφορά. Το θέατρο έχει ζημιωθεί 0%.
Φανταστείτε τώρα ότι το θέατρο έχει μόνο 8 θέσεις. Η παράσταση γίνεται κάθε βδομάδα και όλες οι θέσεις είναι κλεισμένες κάθε βδομάδα. Αν λοιπόν εσείς ως θεατής δεν πάτε τη μια εβδομάδα αλλά πάτε την επόμενη, το θέατρο έχει ζημιωθεί 1 θέση την οποία δεν προλαβαίνει να την καλύψει γιατί οι άλλοι θεατές που θελαν να δουν θέατρο εκείνη την εβδομάδα, έχουν κανονίσει να πάνε σε άλλη παράσταση. Το θέατρο έχει ζημιωθεί 15%.
Το κέρδος της παράστασης, είναι 10-15%. Αυτή την εβδομάδα ο σκηνοθέτης της παράστασης, δε θα πληρωθεί.

Φανταστείτε τώρα, ότι κάποιος θεατής θέλει να μεταφέρει το εισιτήριο του για κάποια άλλη εβδομάδα κάθε εβδομάδα.

[3] ΕΡΩΤΗΣΗ: Ξέρετε, εμείς έχουμε μικρά παιδιά και αρρωσταίνουν συνέχεια. Μπορούμε να έχουμε δωρεάν ακύρωση ή μεταφορά;

Απάντηση: Το ξενοδοχείο είναι εξειδικευμένο σε οικογένειες με μικρά παιδιά και όλοι οι επισκέπτες μας ανεξαιρέτως, είναι οικογένειες ακριβώς σαν τη δική σας

Οι περισσότεροι επισκέπτες δεν μπορούν να το φανταστούν αυτό, αλλά το ξενοδοχείο δέχεται αιτήματα μεταφορών τελευταίας στιγμής λόγω ασθενειών των παιδιών καθημερινά. Όπως και στο σενάριο της προηγούμενης ενότητας, αυτό σημαίνει ότι αν το ξενοδοχείο μετέφερε κάθε κράτηση κάθε φορά, θα υπήρχαν πάντα 2-3 δωμάτια κενά. Αυτό λοιπόν σε ένα τόσο μικρό ξενοδοχείο με τόσο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, τόσο πολύ προσωπικό και τόσο χαμηλό ποσοστό κέρδους, θα οδηγούσε είτε στην οικονομική αστάθεια όλων μας ή στο κλείσιμο της επιχείρησης.

Επομένως, λοιπόν, για να δώσει το ξενοδοχείο επιλογές όσον αφορά την πολιτική ακύρωσης στους επισκέπτες μας έχουμε δημιουργήσει τρεις τιμοκαταλόγους.

[Advance Payment]
Ένας εκπτωτικός τιμοκατάλογος για τους επισκέπτες που δεν τους ενδιαφέρει η ευελιξία, & επιθυμούν να πάρουν το ρίσκο στην περίπτωση που συμβεί οτιδήποτε.
[Standard]
Ο κύριος μας τιμοκατάλογος που μοιράζει το ρίσκο ο επισκέπτης με το ξενοδοχείο 50/50. Στην περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν μπορέσει να έρθει ο επισκέπτης, τότε το ποσό της προκαταβολής του δε θα επιτρέψει να κερδοφορήσουμε αλλά θα μας επιτρέψει να εγγυηθούμε την οικονομική ασφάλεια του πολύτιμου προσωπικού μας.
[Flex]
Με αυξημένο κόστος ο επισκέπτης ελαχιστοποιεί το ρίσκο που παίρνει και σε περίπτωση που ακυρώσει καλύπτει το ξενοδοχείο το υπόλοιπο ποσό για να εξασφαλίσουμε στους πολύτιμους συνεργάτες μας την αμοιβή τους.

Από τη στιγμή λοιπόν που κάνετε μια κράτηση, επιλέγετε το βαθμό ρίσκου ο οποίος είναι αποδεκτός σε εσάς. Εμείς έχουμε φροντίσει οι πολιτικές αυτές να είναι ξεκάθαρες τη στιγμή που θέλετε να κάνετε την κράτηση σας, ώστε να μη δυσαρεστήσουμε κανένα επισκέπτη.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Επιπλέον, να σημειώσουμε ότι ασχέτως την κάθε πολιτική των τιμοκαταλόγων, ακόμα και αν ακυρώσετε μετά από την ημερομηνία δωρεάν ακύρωσης, εμείς κάνουμε τα πάντα για να προσπαθήσουμε να αναπληρώσουμε το κενό που αφήνει η κράτηση σας. Εάν είμαστε επιτυχείς, και μπορέσουμε να καλύψουμε την ακύρωση σας, το ποσό της προκαταβολής σας μεταφέρεται ασχέτως τι γράφει η πολιτική ακύρωσης.

Αυτά όλα ισχύουν από τη στιγμή που κάνετε απευθείας κράτηση. Ας δούμε τι γίνεται στην περίπτωση που επιλέξετε να κάνετε κράτηση μέσω μιας third-party πλατφόρμας κρατήσεων.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ THIRD PARTY ΠΛΑΤΦΟΡΜΩΝ

Αρχικά πρέπει να αναλύσουμε πως λειτουργούν οι τρίτες πλατφόρμες. Οι περισσότεροι επισκέπτες δε γνωρίζουν πώς ακριβώς λειτουργούν οι πλατφόρμες για εξειδικευμένα καταλύματα όπως το Ninemia Stay & Play, επομένως με αυτή την ευκαιρία θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τον τρόπο λειτουργίας τους.

Αρχικά να ξεκινήσουμε από το ότι η συνεργασία μεταξύ μιας πλατφόρμας και των ξενοδοχείων διαφέρει με βάση διάφορους παράγοντες όπως είναι το μέγεθος του ξενοδοχείου τη συχνότητα κρατήσεων, το ποσοστό της προμήθειας, κ.α. Η κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικό συμβόλαιο και έχει διαφορετική μεταχείριση από την κάθε πλατφόρμα.

Το Ninemia Stay & Play, είναι ένα πολύ διαφορετικό κατάλυμα από όλα τα άλλα ξενοδοχεία που έχετε επισκεφθεί στο παρελθόν. Όπως θα έχετε δει και σε πολλά σημεία στην ιστοσελίδα μας, μόνο οι απευθείας κρατήσεις παίρνουν δωρεάν τις δραστηριότητες και την είσοδο στο πάρκο. Αυτό συμβαίνει για να επωφελούνται οι επισκέπτες την προμήθεια που θα έπαιρνε η οποιαδήποτε πλατφόρμα.

Παρόλα αυτά οι κρατήσεις που γίνονται μέσω πλατφόρμας είναι συνήθως από επισκέπτες που δε γνωρίζουν πώς οι πλατφόρμες λειτουργούν, θεωρώντας ότι έχουν μεγαλύτερη ασφάλεια, κάτι το οποίο δεν ισχύει σε οργανωμένα μικρά καταλύματα όπως το Ninemia Stay & Play.

ΕΧΟΥΜΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΜΕΣΩ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ/ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

Πολλοί δε γνωρίζουν ότι η μεταχείριση των επιχειρήσεων στις πλατφόρμες δεν είναι ισότιμη.

Ας δούμε λοιπόν κάποιες βασικές διαφορές που υπάρχουν με αυτά τα ξενοδοχεία που έχετε στο νου σας.

Ninemia Stay & PLAY

Προμήθεια : 15-25%

Τι συμβαίνει σε περίπτωση last minute ακύρωσης;
Το ξενοδοχείο ζημιώνεται το ποσό και είναι αποκλειστικά υπεύθυνο να καλύψει το κενό.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που ο επισκέπτης ζητήσει last minute μεταφορά;
Το ξενοδοχείο ζημιώνεται το ποσό και είναι αποκλειστικά υπεύθυνο να καλύψει το κενό.

Μπορεί το ξενοδοχείο να χρεώσει μερικό ποσό ακυρωτικών;
Όχι, δε δίνεται αυτή η δυνατότητα. Οι επιλογές είναι ή 100% του αναγραφόμενου ποσού της πολιτικής ή 0%.

Τι συμβαίνει αν υπάρξει κάποια παρανόηση λόγω των περιορισμών ή κανονισμών που επιβάλει η πλατφόρμα;
Οι πλατφόρμες γενικά έχουν προσχεδιασμένα templates για τις συνήθεις περιγραφές, πολιτικές, και παροχές, και θέτονται άπο την πλατφόρμα με βάση το ποιο template είναι πλησιέστερο στην πολιτική του κάθε ξενοδοχείου. Λόγω της διαφορετικότητας και της πολύ ιδιαίτερης λειτουργίας του Ninemia Stay & Play, δεν έχουμε τη δυνατότητα να μεταφέρουμε τις σωστές πληροφορίες που ο επισκέπτης πρέπει να γνωρίζει. Επιλέγει αυτόματα η κάθε πλατφόρμα ποια πληροφορία θα δοθεί στον επισκέπτη.

ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ

Προμήθεια : 5-15%

Τι συμβαίνει σε περίπτωση last minute ακύρωσης;
Η πλατφόρμα φροντίζει να προσελκύσει άλλο επισκέπτη, και στην περίπτωση που δεν καλυφθεί το κενό αποζημιώνει μερικώς το ξενοδοχείο.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που ο επισκέπτης ζητήσει last minute μεταφορά;
Η πλατφόρμα φροντίζει να προσελκύσει άλλο επισκέπτη, και στην περίπτωση που δεν καλυφθεί το κενό αποζημιώνει μερικώς το ξενοδοχείο.

Μπορεί το ξενοδοχείο να χρεώσει μερικό ποσό ακυρωτικών;
Ναι, η πλατφόρμα αποζημιώνει το ξενοδοχείο με μερικό ποσό.

Τι συμβαίνει αν υπάρξει κάποια παρανόηση λόγω των περιορισμών ή κανονισμών που επιβάλει η πλατφόρμα;
Το μέσο ξενοδοχείο ακολουθεί ότι κάνουν όλα τα υπόλοιπα ξενοδοχεία, αφού προσφέρει τα ίδια πράγματα που προσφέρουν τα άλλα ξενοδοχεία, χωρίς απόκλιση. Αυτό σημαίνει ότι τα προσχεδιασμένα templates της κάθε πλατφόρμας, είναι αρκετά για να καλύψουν τις πολιτικές αυτών των ξενοδοχείων.

Για παράδειγμα λοιπόν, η εμπειρία σας μέχρι τώρα μπορεί να ήταν ότι όταν κάνετε μια ακύρωση τελευταία στιγμή, μετά από την ημερομηνία δωρεάν ακύρωσης, το “ξενοδοχείο” σας επιστρέφει ή μεταφέρει κάποιο ποσό. Στην πραγματικότητα όμως δε γίνεται αυτό. Το ξενοδοχείο αποζημιώνεται από την πλατφόρμα και ο επισκέπτης δε χρεώνεται ακυρωτικά, επομένως μένει ευχαριστημένος. Σε ένα ξενοδοχείο όπως το Ninemia Stay & Play που έχει πολύ εξειδικευμένη παρουσία, αυτό δε συμβαίνει. Όταν ένας επισκέπτης ακυρώσει τελευταία στιγμή, το ξενοδοχείο ζημιώνεται αν δε χρεώσει ακυρωτικά, διότι οι πλατφόρμα δε μας αποζημιώνει. Ο επισκέπτης επειδή έχει συνηθίσει το αποτέλεσμα που θα είχε σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο δυσαρεστείται και θεωρεί ότι το ξενοδοχείο είναι υπεύθυνο. Η δυσαρέσκεια αυτή στρέφεται στο ξενοδοχείο, διότι έχει συνηθίσει διαφορετική μεταχείρισή από κρατήσεις σε κάποιο άλλο ξενοδοχείο στο παρελθόν.

Όμως, και στις δύο περιπτώσεις, οι πράξεις των ξενοδοχείων είναι ίδιες. Στην περίπτωση του μικρού ξενοδοχείου, η δυσαρέσκεια του επισκέπτη στρέφεται μόνο στο ξενοδοχείο, ενώ η διαφορετική μεταχείριση προέρχεται από την πλατφόρμα.

Γιαυτό εμείς πάντα προτείνουμε να επιλέγετε να κάνετε απευθείας κράτηση, και με το ίδιο κόστος που θα κλείνατε σε κάποια πλατφόρμα ένα Non refundable rate, μπορείτε να κλείσετε σε εμάς ένα Flexible τιμοκατάλογο και να επωφεληθείτε.

2. ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ & ΦΟΡΟΙ σε third party κρατησεις

Η προμήθεια για τις πλατφόρμες στο Ninemia Stay & Play κυμαίνεται μεταξύ 15-25%. Ένα τεράστιο ποσοστό αφού στις περισσότερες μικρές επιχειρήσεις όπως είμαστε εμείς το ποσοστό κέρδους είναι μικρότερο από το 10-15%. Επιπλέον, οι πλατφόρμες, παίρνουν προμήθεια συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και λοιπών φόρων. Αυτό σημαίνει ότι:

  1. Αν κάνατε μια απευθείας κράτηση αξίας 100€, στην επιχείρηση θα φτάσουν περίπου 87€ αφού βγάλουμε το ΦΠΑ 13%. Έπειτα, από τα 87€ θα πρέπει να βγουν τα έξοδα της επιχείρησης, να πληρωθεί το προσωπικό και ως κέρδος μένουν περίπου 10€-15€.
  2. Αν κάνετε κράτηση μέσω πλατφόρμας, από τα 100€ φτάνουν στην επιχείρηση τα 80€, και ταυτόχρονα θεωρεί το κράτος ότι η επιχείρηση έχει εισπράξει 100€. Επομένως, φορολογείται στα 100€, δηλαδή 13€. Στην πραγματικότητα η επιχείρηση έχει εισπράξει 80€, για τα οποία κανονικά το ΦΠΑ θα ήταν 10€. Άρα λοιπόν, τώρα στην επιχείρηση φτάνουν 67 ευρώ. Επιπλέον, οι πλατφόρμες δημιουργούν δικές τους εικονικές χρεωστικές κάρτες οι οποίες έχουν αυξημένες τραπεζικές προμήθειες (συνήθως στο 3-3.5%). Άρα λοιπόν, σε μία κράτηση αξίας 100€ μέσω πλατφόρμας το ποσό που μένει στην επιχείρηση έπειτα από όλα αυτά είναι 64€.

Αν λοιπόν μια επιχείρηση όπως και εμείς έχει ποσοστό κέρδους 10-15% αλλά σε μία κράτηση μέσω της πλατφόρμας από τα 100€, φτάνουν στην επιχείρηση 64€ (Σε αντίθεση με τα 87€ που θα ήταν σε μία απευθείας κράτηση), τότε τις περισσότερες περιπτώσεις ζημιώνεται η επιχείρηση, και κερδοφορεί μόνο η πλατφόρμα.

Γιαυτό το λόγο, σε περίπτωση ακύρωσης ή αιτήματος μεταφοράς οι κρατήσεις μέσω πλατφόρμας δεν έχουν καμιά ευελιξία πέραν της αντίστοιχης πολιτικής ακύρωσης του επιλεγμένου τιμοκαταλόγου. Από τη στιγμή που επιλέγετε να κάνετε κράτηση μέσω πλατφόρμας, η επιλογή σας είναι να γίνεται πελάτης της πλατφόρμας και όχι του ξενοδοχείου. Σε αυτή την επιλογή σας το ξενοδοχείο είτε δεν κερδοφορεί, είτε ζημιώνεται ακόμα και αν έρθετε. Αν ζητήσετε επιπλέον μεταφορά ή δωρεάν ακύρωση, τότε μας ζητάτε να ζημιωθούμε δυο φορές. Γιαυτό σας ζητούμε να δείξετε την ίδια κατανόηση που δείχνουμε και εμείς προς εσάς, αν επιλέξετε να κάνετε κράτηση μέσω πλατφόρμας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *