Ninemia Stay & PLAY
Προμήθεια : 15-25%
Τι συμβαίνει σε περίπτωση last minute ακύρωσης;
Το ξενοδοχείο ζημιώνεται το ποσό και είναι αποκλειστικά υπεύθυνο να καλύψει το κενό.
Τι συμβαίνει σε περίπτωση που ο επισκέπτης ζητήσει last minute μεταφορά;
Το ξενοδοχείο ζημιώνεται το ποσό και είναι αποκλειστικά υπεύθυνο να καλύψει το κενό.
Μπορεί το ξενοδοχείο να χρεώσει μερικό ποσό ακυρωτικών;
Όχι, δε δίνεται αυτή η δυνατότητα. Οι επιλογές είναι ή 100% του αναγραφόμενου ποσού της πολιτικής ή 0%.
Τι συμβαίνει αν υπάρξει κάποια παρανόηση λόγω των περιορισμών ή κανονισμών που επιβάλει η πλατφόρμα;
Οι πλατφόρμες γενικά έχουν προσχεδιασμένα templates για τις συνήθεις περιγραφές, πολιτικές, και παροχές, και θέτονται άπο την πλατφόρμα με βάση το ποιο template είναι πλησιέστερο στην πολιτική του κάθε ξενοδοχείου. Λόγω της διαφορετικότητας και της πολύ ιδιαίτερης λειτουργίας του Ninemia Stay & Play, δεν έχουμε τη δυνατότητα να μεταφέρουμε τις σωστές πληροφορίες που ο επισκέπτης πρέπει να γνωρίζει. Επιλέγει αυτόματα η κάθε πλατφόρμα ποια πληροφορία θα δοθεί στον επισκέπτη.
ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ
Προμήθεια : 5-15%
Τι συμβαίνει σε περίπτωση last minute ακύρωσης;
Η πλατφόρμα φροντίζει να προσελκύσει άλλο επισκέπτη, και στην περίπτωση που δεν καλυφθεί το κενό αποζημιώνει μερικώς το ξενοδοχείο.
Τι συμβαίνει σε περίπτωση που ο επισκέπτης ζητήσει last minute μεταφορά;
Η πλατφόρμα φροντίζει να προσελκύσει άλλο επισκέπτη, και στην περίπτωση που δεν καλυφθεί το κενό αποζημιώνει μερικώς το ξενοδοχείο.
Μπορεί το ξενοδοχείο να χρεώσει μερικό ποσό ακυρωτικών;
Ναι, η πλατφόρμα αποζημιώνει το ξενοδοχείο με μερικό ποσό.
Τι συμβαίνει αν υπάρξει κάποια παρανόηση λόγω των περιορισμών ή κανονισμών που επιβάλει η πλατφόρμα;
Το μέσο ξενοδοχείο ακολουθεί ότι κάνουν όλα τα υπόλοιπα ξενοδοχεία, αφού προσφέρει τα ίδια πράγματα που προσφέρουν τα άλλα ξενοδοχεία, χωρίς απόκλιση. Αυτό σημαίνει ότι τα προσχεδιασμένα templates της κάθε πλατφόρμας, είναι αρκετά για να καλύψουν τις πολιτικές αυτών των ξενοδοχείων.
Για παράδειγμα λοιπόν, η εμπειρία σας μέχρι τώρα μπορεί να ήταν ότι όταν κάνετε μια ακύρωση τελευταία στιγμή, μετά από την ημερομηνία δωρεάν ακύρωσης, το “ξενοδοχείο” σας επιστρέφει ή μεταφέρει κάποιο ποσό. Στην πραγματικότητα όμως δε γίνεται αυτό. Το ξενοδοχείο αποζημιώνεται από την πλατφόρμα και ο επισκέπτης δε χρεώνεται ακυρωτικά, επομένως μένει ευχαριστημένος. Σε ένα ξενοδοχείο όπως το Ninemia Stay & Play που έχει πολύ εξειδικευμένη παρουσία, αυτό δε συμβαίνει. Όταν ένας επισκέπτης ακυρώσει τελευταία στιγμή, το ξενοδοχείο ζημιώνεται αν δε χρεώσει ακυρωτικά, διότι οι πλατφόρμα δε μας αποζημιώνει. Ο επισκέπτης επειδή έχει συνηθίσει το αποτέλεσμα που θα είχε σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο δυσαρεστείται και θεωρεί ότι το ξενοδοχείο είναι υπεύθυνο. Η δυσαρέσκεια αυτή στρέφεται στο ξενοδοχείο, διότι έχει συνηθίσει διαφορετική μεταχείρισή από κρατήσεις σε κάποιο άλλο ξενοδοχείο στο παρελθόν.
Όμως, και στις δύο περιπτώσεις, οι πράξεις των ξενοδοχείων είναι ίδιες. Στην περίπτωση του μικρού ξενοδοχείου, η δυσαρέσκεια του επισκέπτη στρέφεται μόνο στο ξενοδοχείο, ενώ η διαφορετική μεταχείριση προέρχεται από την πλατφόρμα.
Γιαυτό εμείς πάντα προτείνουμε να επιλέγετε να κάνετε απευθείας κράτηση, και με το ίδιο κόστος που θα κλείνατε σε κάποια πλατφόρμα ένα Non refundable rate, μπορείτε να κλείσετε σε εμάς ένα Flexible τιμοκατάλογο και να επωφεληθείτε.
2. ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ & ΦΟΡΟΙ σε third party κρατησεις
Η προμήθεια για τις πλατφόρμες στο Ninemia Stay & Play κυμαίνεται μεταξύ 15-25%. Ένα τεράστιο ποσοστό αφού στις περισσότερες μικρές επιχειρήσεις όπως είμαστε εμείς το ποσοστό κέρδους είναι μικρότερο από το 10-15%. Επιπλέον, οι πλατφόρμες, παίρνουν προμήθεια συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και λοιπών φόρων. Αυτό σημαίνει ότι:
- Αν κάνατε μια απευθείας κράτηση αξίας 100€, στην επιχείρηση θα φτάσουν περίπου 87€ αφού βγάλουμε το ΦΠΑ 13%. Έπειτα, από τα 87€ θα πρέπει να βγουν τα έξοδα της επιχείρησης, να πληρωθεί το προσωπικό και ως κέρδος μένουν περίπου 10€-15€.
- Αν κάνετε κράτηση μέσω πλατφόρμας, από τα 100€ φτάνουν στην επιχείρηση τα 80€, και ταυτόχρονα θεωρεί το κράτος ότι η επιχείρηση έχει εισπράξει 100€. Επομένως, φορολογείται στα 100€, δηλαδή 13€. Στην πραγματικότητα η επιχείρηση έχει εισπράξει 80€, για τα οποία κανονικά το ΦΠΑ θα ήταν 10€. Άρα λοιπόν, τώρα στην επιχείρηση φτάνουν 67 ευρώ. Επιπλέον, οι πλατφόρμες δημιουργούν δικές τους εικονικές χρεωστικές κάρτες οι οποίες έχουν αυξημένες τραπεζικές προμήθειες (συνήθως στο 3-3.5%). Άρα λοιπόν, σε μία κράτηση αξίας 100€ μέσω πλατφόρμας το ποσό που μένει στην επιχείρηση έπειτα από όλα αυτά είναι 64€.
Αν λοιπόν μια επιχείρηση όπως και εμείς έχει ποσοστό κέρδους 10-15% αλλά σε μία κράτηση μέσω της πλατφόρμας από τα 100€, φτάνουν στην επιχείρηση 64€ (Σε αντίθεση με τα 87€ που θα ήταν σε μία απευθείας κράτηση), τότε τις περισσότερες περιπτώσεις ζημιώνεται η επιχείρηση, και κερδοφορεί μόνο η πλατφόρμα.
Γιαυτό το λόγο, σε περίπτωση ακύρωσης ή αιτήματος μεταφοράς οι κρατήσεις μέσω πλατφόρμας δεν έχουν καμιά ευελιξία πέραν της αντίστοιχης πολιτικής ακύρωσης του επιλεγμένου τιμοκαταλόγου. Από τη στιγμή που επιλέγετε να κάνετε κράτηση μέσω πλατφόρμας, η επιλογή σας είναι να γίνεται πελάτης της πλατφόρμας και όχι του ξενοδοχείου. Σε αυτή την επιλογή σας το ξενοδοχείο είτε δεν κερδοφορεί, είτε ζημιώνεται ακόμα και αν έρθετε. Αν ζητήσετε επιπλέον μεταφορά ή δωρεάν ακύρωση, τότε μας ζητάτε να ζημιωθούμε δυο φορές. Γιαυτό σας ζητούμε να δείξετε την ίδια κατανόηση που δείχνουμε και εμείς προς εσάς, αν επιλέξετε να κάνετε κράτηση μέσω πλατφόρμας.